16 Nisan 2010 Cuma

Ben 10 Pastası


Boraycığım doğum gününde benden tabiki ben on pastası istedi.

Bende yapabileceğim tarzda bir pasta seçtim modelleme işine hiç bulaşmıyorum :)


Her zamanki gibi pasta çikolatalı istendi bende hünerli bayanlar Müge hanımın yoğurtlu pandispanya tarifini seçtim.

İçi vanilyalı pastacı kreması,çikolata parçaları ve muzdan oluştu...

Dışını siyah ve beyaz renk hamuru birbirine katarak koyu gri şeker hamuruyla kapladım.


Üstüne gelince ben on resimlerine bakarak bıçak yardımıyla yüzünü şekillendirdim
saçını kestim.

Gözlerini ve kaşını ince uçlu fırça ile siyah gıda boyası yardımıyla çizdim.

Bu aşamada bana ders oldu jel boya kurumadığı için önceden yapmak gerekiyor galiba yada çok dikkatli olmalıyım, her şey bitmişken elim yüzüne değdiği için suratı oldu kap kara sabahın köründe ağlayacaktım :(
Neyse derin bir nefes aldım hadi dedim tekrar sil baştan allaha şükür bu sefer sorun olmadan pastamı bitirdim..
Kızım sabah pastayı görünce bende pastaya bir şey yapmayı istiyordum dedi küçük bir mavi hamur alıp isminin içindeki o nun içine küçük bir yuvarlak koydu buda nazar boncuğu olsun dedi :)
Kızımla birlikte pastamızı alıp doğum gününe gittik çok güzel bir gündü pastamıza gelen yorumlarda bizi daha çok mutlu etti..
Nice güzel yıllara Boraycığım....

Hiç yorum yok: