16 Nisan 2010 Cuma

Bebek Sepeti


ilk aslıcığım düşünmüştü güzel bebek sepetleri yapmayı, bizde ondan esinlenerek doğum yapan arkadaşlarımızı ziyarete giderken çiçek almak yerine onların işine yarayacak ve onları mutlu edecek süprizler yapmaya karar verdik...



Bu seferki sepeti arkadaşım eşinin kardeşine hazırlamamı istedi tüm eşyaları aldı bana onları sepete yerleştirme görevi kaldı yuppii :)

Evimde artık bir dikiş makinam var babacığımın hediyesi Singer Fashion 4228 çok şanslıyım çok bir dikiş işine el atmamıştım :)

Sepetin içindeki örtü hiç güzel değildi pempe kareli kumaştan içine uygun örtü dikmeye karar verdim ve makinamı kullanma fırsatı buldum.. Yavaş yavaş olacak inşallah...

Kurabiye yapmayıda çok istemiştim ama fırsatım olmadı inşallah ik doğum gününde pastasıyla birlikte yaparım...

Aramıza hoş geldin Ecrin bebek.....

Hiç yorum yok: