11 Ağustos 2010 Çarşamba

Kolay Pasta


Pastamızı eşimin teyzesi, eniştesi ve yakışıklı oğulları geçen ay
bizi İstanbul dan ziyarete geldiklerinde yapmıştık.

Teyze demek yanlış olur. Nil'in zizu teyzesi bana göre de ikinci bir abla...
Sürpriz olarak 2.gün akşam yemekten sonra kızımla birlikte hazırladık pastayı...
İlk gün bir şey yapmadım sanmayın, tiramisu vardı iki adet bitti :)

Kolay ve pratik bir pasta olması için hazır kakaolu pandispanya kullandım.
Çikolatalı olacağı için pandispanyayı şeker,süt ve nescafe karışımı ile ıslattım ..
İçine Dr.oetker vanilyalı creme ole ve bol çikolata parçaları koydum.
Dışını çikolatalı ganaş ile kapladım desem yalan olur Nilim yaptı ..
Her yer ganaş oldu Nil bayıldı tabi bu işe :)

Üstü boş olur mu, hemen beyaz şeker hamuruyla üstüne birkaç çiçek yaptım.
Diğer tüm küçük çiçek ve yaprakları nil kalıpları kullanarak yaptı..
Zizu teyzesiyle birlikte pastanın üzerine istedikleri gibi yerleştirdiler..
En son isimlerinin yazılmasını Nil istedi onlara özel bir pasta olduğu için..

Bir gece zorla dolapta bekletildi ve afiyetle ertesi gün yendi...


Hiç yorum yok: