25 Ağustos 2010 Çarşamba

Offf


Bir koşturmacadır gidiyor.
KDV ,B formu, ay sonu raporları derken herşeyden uzağım...

Oruca da ara vermek zorunda kaldım..
Çok garibim ilk defa tutamıyorum..
Bir anda hiç sebepsiz başlayan baş dönmelerim.
Her şeyin dönmesi kadar kötü bir şey yokmuş onu öğrendim ...

C.tesi parka iner inmez Nil' i elinden arı soktu..
Allaha şükür elinin şişmesi ve canının çok yanması dışında bir sorun olmadı.
Her gördüğüne elini gösterip arı soktu beni ,çok acımadı ,
sadece şişti demesi görülmeye değerdi :)

Pastalar yapmak istiyorumm....
Sıcaklarda zor, ama modelleme denemeleri yapmaya başlasam iyi olacak.
Eylül ayından itibaren doğum günlerimiz başlıyor :)
Bakalım ufaklıklar benden neler isteyecek hep birlikte göreceğiz..

Eylül ayrı bir heyecan ve telaş benim için..
Nilciğim 1.sınıfa başlayacak çok heyecanlıyım..
Çok zor bir karar oldu 2004 Kasım doğumlu..
Herkesin daha küçük, bir sene daha bekleyin ısrarları ...
Öğretmeninin bir sene daha ana sınıfında sıkılır demesi...
Arkadaşlarının 1.sınıfa başlaması .

Nil' in okuma ve yazmayı öğretin sıkıldım artık aynı şeylerden demesi..
Tüm bunlar kafamızda döndü durdu .
En sonunda eşimle okula gidip görüşme kararı aldık..
Okul müdürü ile görüşünce ikimiz de okula kaydını yaptırmaya karar verdik.
İnşallah Allahın izniyle  okul hayatımız başlıyor..

Nil henüz farkında değil onun için önemli olan odasındaki değişiklikler :)
Arada ilginç sorular soruyor.
Teneffüs var dimi anneciğim evet kızım tamam sorun yok o zaman !!
Aklından ne geçiyor acaba :)

Dayısı Amerika'ya gidince uzun zaman önce beğendiğimiz çantayı alma şansımız oldu :)
Geçen hafta elimize ulaştı çok beğendi bir anda heyecanlandı okula gideceği için....





İnanamıyorum her şey çok büyük geliyor gözüme :)
Çantayı taşıyamayacak sanki :)
Ne zaman büyüdün, daha dün kucağıma aldım seni.
Zamanı geri sarabilsem kucağımdan indirmediğim zamanlara geri dönebilsem...
Gerçi hala çok rahat taşıyabiliyorum küçük kızımı...
Ama Nil, anne indir beni, ben büyüdüm artık diyor  :(

Bana göre değil .......




























Küçük cadım benim .......










Hiç yorum yok: