17 Eylül 2010 Cuma

Keyifsiz

Nilimi okula bıraktım eve geldim.
Dünden beri yalnız kalıyor okulda.
Öğretmeni beklememi istemedi :)
Bir bakıyoruz çok iyi bir bakıyoruz gitmek istemiyorum diyor.
Neymiş herkes beşiktaşlıymış :)
Zamanla alışacak inşallah..
Gece nille birlikte yattık kötü bir rüya görmüş...
Nasılda titriyordu yavrum nasıl ürkmüş.
Dua okuduk ve birlikte uykuya daldık.

Peki, ben neden huzursuzum.
Yüreğime bir sıkıntı çöreklendi ..
Boğazımda düğüm ağlamak istiyorum kendimi sıkıyorum..


Nili almaya gimeden önce toparlanmam lazım..
Ben en iyisi kalan ekmek parçalarından yaptığım tostumu.

Zizunun çilek reçeli ve bir fincan çayla kahvaltımı yapıp azıcık kendime geleyim...

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Afiyetler olsunn :) umarım geçer gider o kötü hisler.kızınızla beraber hep gülümseyin.

Vijdan dedi ki...

merhabalar muyurt çok teşekkürler .
Galiba okul işi beni çok gerdiii..
inşallah en kısa zamanda normale dönerim :)

anne kaleminden dedi ki...

okula adaptasyon sürecini biz de çocuklarla beraber yaşıyoruz bir de şu sonbaharın baskısı var sanırım... en kısa zamanda normale dönmenii diliyorum ben de :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

ımm bence bu tostlar sıkıntıya birebir gelmiştir..
çocuğu okulda bırakma konusunda öğretmene hak vermenizi diliyorum bende öğretmenim ve bende bunu velilerimden istiyorum, he onlar dinlemiyor o ayrı:)

Vijdan dedi ki...

Anne kaleminden gerçekten çok ağar geldi bana Nil'in okula başlaması :)

Zeynepçiğim gerçekten iyi geldi :) Açlıktan iyice leyla olmuştum :)
Gerçekten çok zorrr ve güzel bir meslek ...
Ben ılımlı bir veliyim galiba öğretmenimizi dinledimm :)
Okul ufaklıklara göre çok büyük :)Ne yapar yalnız korkar mı vs.... diye bir sürü düşünce :)
Ah bu veliler ahhh :)