19 Ekim 2010 Salı

Canlarım


Lebbeyk Allahumme lebbeyk!..

Lebbeyke lâ şerîke leke lebbeyk!..
İnnel hamde vennîmete leke velmulk!.. Lâ şerîke lek!.


Arafat meydanı...
Burası mekânların en güzeli.. Mekânların en ulvîsi..

Tüm dünya müslümanlarını aynı anda kucaklayan,
Tek tek yürek çırpınışlarından, ilâhi bir koro oluşturan,
Zaman üstü mekân..
İbrahim Aleyhisselâmın duasına Amin diyen,
Allahın çağrısına icâbet eden sevgili kulları,
Bugün burada;
Bir akıl
Bir yürek
Bir ses
Bir bilek olmak için toplanmışlar..

Canlarımı hac için uğurladık acayip bir duygu.....
Çok mutlular  Nil'ime el sallarken gözlerindeki mutluluk çok farklıydı ...
Hem mutlu hem de üzgünüm..
Gözlerimdeki yaşlara bir engel olabilsem...
Allah gitmek isteyen herkese nasip etsin inşallah...
Tüm dualarınızın kabul olması dileğiyle ...

4 yorum:

Mutluanne dedi ki...

Çok değil iki gün önce benda yaşadım aynı duyguyu onlar giderken hem mutluluk hem hüzün sardı,göz yaşları sel oldu hala kendime gelip koyamadım resimlerini ne zaman görsem benim çeşmeler açılıveriyo tekrar
Gerçekten çok güzel duygular rabbim gitmek isteyen herkese nasip etsin inşallah
sevgiler

Vijdan dedi ki...

Aynı duyguları yaşıyoruz Utkunun annesi :)

İnşallah :)
Hayırlısıyla gidip gelirler....

Sevil Şahin dedi ki...

o kadar çok istiyorum ki oaraları görmeyi eşim ümreye gitti ama ben gidemedim rabbim kısmet ederse bende gitmek istiyorum
Allahım anne ve babana sağ salim kavuşmayı nasip etsin hayırlı haclar inş.

Vijdan dedi ki...

Merhaba Sevil...

İnşallah allahın izniyle gitmek nasip olur....
Ben inanıyorum vakti geldiği zaman çağırıyor ....

İnşallah kaldı 32 gün :))