29 Mart 2011 Salı

Gece Bahçesi


Doğum günü annesiyle birlikte hazırladık pastamızı .

Yapım aşaması çok keyifli geçti..
Güldük eğlendik ve ortaya rengarenk bir pasta çıktı :)
Pasta yapım aşamaları aynı o yüzden yazmıyorum.
Modellemelerin bir kısmını evde yaptım..
Üçüzlerin isimlerini bir aklımda tutamıyorum :)
Doğum gün annesi ve İstanbul'dan gelen misafirimizle yaptık :)
Yaparken gerçekten çok güldük ve eğlendik.
Sanki kurs veriyormuşum gibi oldu :)


Doğum günü kızlarımız sabırsızlıkla bizi beklediler..
Çok şekerdiler :)


Çok eğlendiler çok :)

 

Nice güzel yaşlara Doğa ve Duru'cuğum...
Her doğum gününde hepiniz biraz daha büyüyorsunuz...
Nil'imin ön dişi düştü sürekli dişini göstererek poz verdi :)
Sizleri çok seviyorum canlarım...
Nice güzel yaşlara...


8 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Pasta çoook güzel olmuş ellerinize sağlık:)
Nice güzel yaşlara prenses:)

Sazan dedi ki...

Nice nice mice yaşlara, sağlıkla, huzurla...

Veee, ellerinize sağlık :)

Sazan Abla...

mine dedi ki...

bayılıyorum yaptıklarına Nil tatlısının diş boşluğunu göremedim pek bir şeker olmuştur eminim doğumgünü bebişlerine mutluluklar

Vijdan dedi ki...

Teşekkürler İkiz annesi :)

Vijdan dedi ki...

Sazanım aminn inşallah nice güzel yaşlara :))
Teşekkürler :)

Vijdan dedi ki...

Mineciğim çok teşekkürler..
Sen zaten bana en büyük destek :))
Çok şeker oldu her fırsatta bize sırıtıp gösteriyor :)

mevla dedi ki...

ayyy ne güsel ya uzun zamandır giremiyordum bir girdim gözüm gönlüm açıldı :):):):) hala kendime gelemiyorum abla ne güsel pastalar poğacalar oooofff:):):) bayıldım hepsine :):):) sana SEN GERÇEKMİSİN? sorunu sormak istiyorum:):):) özlemişim valla :) valla vijdan abla burada olsan ben senden çıkmam ki :):):) nazar değecek valla:):):) maşallah demeden olmaz:)bugün gelirken canım çoookk pasta çektii:):):) dedim ki vijdan ablam olsaa keşke burada :) istediğim gibi ne güzel yapardı dedim:)vallahi ablacım gün geçtikçe mükemmeliyetçi oluyorsun ''HARİKASIN'' NİLİMİ öp benim için öptüm seni kojaman :):):)

Vijdan dedi ki...

Çok teşekkürler Mevlacığım..
Canım ah kıyamam yapmazmıyım pastaların en güzelini yaparım ben sana :)