9 Haziran 2011 Perşembe

10 yıl :)



Bu gün tam 10 yıl oldu...
Sabah işe gelirken birbirimize baktık vay be zaman nasıl geçiyor dedik :)

Aynı iş yerinde çalıştığımızı söylemiş miydim ..
Allahtan bölümler alakasız :)
Hiç ummadık bir yerde bir anda karşılaşabiliyoruz çok komik oluyor :)


 İkimizin çok az resmi var hayatım genelde sen kızımızı ve beni çekmişsin :))
bende sizi :))
Tamam itiraf ediyorum ben senin gibi güzel fotograf çekemiyorum :)

Dün akşam arkadaşlarımızla birlikte açık havada yemek yedik..
Çocuklar bahçede koşturacak bizde sohbet edecektik.
Sonucunda baba kız polen alerjisi yüzünden kötü oldu ve eve zor attık kendimizi..
İkinizin de alerjisi azmışken biz bu akşam mısır patlatıp film seyredelim :)
Cidden dışarı da yemek istemiyorum :)
Allahım nice güzel günler nasip etsin kızımızla birlikte inşallah ...

8 yorum:

mine dedi ki...

nice mutlu 10 yıllar diliyorum
sevgiler

Zeynep'in Evi dedi ki...

Maşallah size.. Allah birbirinizden ayırmasın canım benim...nazar değmesin!

olsada yesek suzan dedi ki...

nice 10 yıllar diliyorum canım mutluluğunuz daim olsun... sevgiler...

tuem dedi ki...

ne güzel daha nice 10 yıllara :) aynı iş yerinde çalışmak herşeyin aynısı olması ve 10 yıl nazar değmesin mutluluğunuz daim olsun :)

İkiz Annesi dedi ki...

Allah ayırmasın canım çok yakışmışsınız birbirinize:)
Mutluluğunuz daim olsun nice 10 yıllara:)

Vijdan dedi ki...

Mineciğim çokk teşekkürler :)

Zeynebim aminn inşallah :)

Olsada Yesek Suzan çok teşekkürler :)

Tuem çok teşekkürler amin inşallah :))

mevla dedi ki...

abla'cım mutluluğunuz daimi olsun nice güsel yıllar ;););)

Vijdan dedi ki...

Amin Mevlacığım aminn :))