3 Nisan 2010 Cumartesi

Çiçekli Pasta

Kızım anneciğim ben doğum günüm için ikiiiii katlı pasta istiyorum dediği zaman peki nilciğim dedim ..
Sonra bir anda aklım başıma geldi nasıl yapacağım ? basit bir pasta için ikna edebilirmiyim acaba ?
 kendi kendime dertlere düştüm.

Gözümde okadar büyüdüki anlatamam .. Günlerce düşündüm nasıl yapsam acaba diye modellemesi olmayan basit ve sade bir pasta olmalıydı daha fazlasına asla cesaret edemem ,ev temizlenecek yiyecekler hazırlanacak , allahtan arkadaşlarım ve anneciğim bir sürü  şey yaptılar :) Bana bonibonlu kurabiye,patastes salatası ve pasta kaldı hepsinin ellerine sağlık ..
Eya nın yaptığı pasta cok hoşuma gitmişti bende onu yapmaya karar verdim tüm tarifler eya's cookies blogunda var bence oradan almanızda yarar var o kadar güzel anlatıyor ki pasta yapmayı, 5 katlı pasta bile yapabilirdim iyi gaza geldim :) neyse ben 3 te karar kıldım... 

Kızım doğumgününden önce hastalandı doğum günüm diye sayıkladığı için iyileşmeye başladığı  zaman devamlı görüştüğü arkadaşlarını evimize davet ettik 6 anne 8 çocuk çekirdek ailemiz kalabalık :)
Diğer arkadaşlarımız c.tesi bize katıldılar uzakta oturdukları için onlarlada ayrıca kutladık..
Ben iki gün önceden başladım pandispanyaları pişirdim kurabiyelerimi yaptım poşetledim onları sepetin içine süpriz yumurtalarla birlikte yerleştirdim çocuklarımıza hediye olarak vermek için.

Son geceye pastayı kaplayıp şekillendirme kalıyor du oo süper çok çabuk bitti bu iş derken gece ben hastalandım ..Allahtan eşim yardımcı oldu birlikte elimizden geldiği kadarıyla pastayı yapmaya çalıştık hiç bu kadar zorlanmamıştım . 

1.katını hünerli bayanlar Müge hn kakaolu yoğurtlu pandispanya tarifini kullandım.
İçi vanilyalı pastacı kreması ve çikolata parçalarında oluştu.Bizim uufaklıklarımız çikolatalı seviyor pastayı.

2.katını vanilyalı pandispanya, vanilyalı pastacı kreması ve franboğazlı,
3.katını vanilyalı pandispanya, çikolalı ganaj, franboğaz ve çikolata parçalarından oluştu ...
Böylece çikolatalı pasta sevmeyen arkadaşlarımında gönüllerini kazandım .

Her gün şükrediyorum sahip olduklarım için en çokta senin için :) Nice yıllara benim küçük cadım....

Hiç yorum yok: