17 Mart 2010 Çarşamba

Mcqueen Pasta

Aslı bana bu sene Keremin pastasını sen yapıyorsun şimşek mcqueen olsun dedi :)
Peki dedim internetten şeker hamuru siparişi verdim kırmızı,beyaz ve siyah hiç kendim yapmaya cesaret etmedim zaten acemiyim birde şeker hamuruyla uğraşmamak en iyisi dedim işin kolayına kaçtım....

Doğum günü okulda kutlanacaktı ben iki gün öncesinden başladım 4 tepsi vanilyalı pandispanya yaptım malum kalıpla olacak iş değil...Son gece kekleri kesmeye başladım eşim bu arada bana çok yardımcı oldu söylemeden geçemiyeceğim burası böyle olacak şurası böyle derken pastamızı şekillendirdik.

Pastanın içi için hazır dr oetker creme ole kullandım vanilyalı tadıda çook güzel hemde pratik tavsiye ederim ilk deneyenler için :) Neden hazır derseniz ilk denemelerde hepsi birden olamadığı için pastayı nasıl yapacağımı bilmediğim için içini kendim yapamamıştım...Bunun yerine içine bolca çikolata parçası koydum ...

Dışınıda vanilyalı pastacı kremasından almayı unuttuğum için krem şantiyle kapladım ama sakın denemeyin şeker hamuruna şekil vermek çok zor hemen eriyor bana iyi bir ders oldu ...

Şeker hamurunu açıp güzelce kaplamaya çalışırken yırtılmalar oluştu ama onlarıda görmezden geldik malum ilk pastam :)Çakıl taşı şeklinde çikolatalar almıştım onlarla biraz kapattım açılan yerleri...
Üstündekileride resimlere bakarak bıcak ve cetvel yardımıyla yaptım..


Keremin adını da kestim siyah hamurdan adını aslıya sormadan yapıştırmadım en son üstüne yapıştırdık daha güzel oldu.








Mumlarıda yapınca pastamız tamamlandı...
Sabah işe gitmeden aslıyı aradım aşağıya in pastayı vereceğim dedim...
Günaydın pastan canım hadi görüşürüz geç kaldım dedim eline tutuşturdum yüzündeki şaşkınlık ve inanmıyorum sana demesi beğendiğinin kanıtıydı bende mutlu mesut işime gittim :)

Okula gittiğinde keremin pastasını görünce çok beğenmesi ve arkadaşlarının bu gerçekmi demesi beni dahada mutlu etti o gün havalardaydım :)


Biz akşam gideceğiz pastasız olurmu, kalan parçayıda üst üste koydum hemen hiç uğraşmadan dışını kalan krem şantinin içine azıcık yeşil gıda boyası koydum onuda bentenli yapayım dedim...

Hemen resimlere bakarak kafa kestim ince uçlu fırçayla kaşını gözünü yaptım onlarıda pastanın hop üstüne alt kısımlara küçük toplar akşam giderken pastamızı aldık doğum gününe gittik :)

Seneyede kendi seçecek pastasını inşallah onuda allahın izniyle yapabilirim :)
Canım nice güzel yaşlara siz hep mutlu olun güzel kahkahalarınız kulağımızdan eksik olmasın ........

1 yorum:

Aslı Cin dedi ki...

Harikasın
bir dahaki yılki pastamızı bile şimdiden sipariş verebiliriz.