17 Mart 2010 Çarşamba

Pasta :)





Gerçekten okumak çok daha zevkli tüm blogları ....


Yazmak zormuş ama artık Aslıcığıma verdiğim sözü tutayım unutmadan birde Sinem var :)

Deneyimli bir pastacı değilim, henüz eğitim alamadım alaylı bir pastacı adayıyım :)

Ama yıllardır gizli bir izleyiciyim şimdi çok çok deneyimli pastacıların ilk yaptıkları pastaları hatırlıyorum hepimiz çok beğenmiştik artık onlar tamamen birer usta oldular, inşallah diyeyim benimde hayalim .......Bakıyorum bakıyorum hiç deneme yok allahtan nilciğim barbie pastası istedi bende araştırdım alsammı yapsammı karar veremedim en sonunda kendim yapmaya karar verdim.Tabi bakınca ne kadar basit denecek bir pasta ama benim için hiç öyle değil ilk göz ağrım :)

Hiç unutmuyorum o pastayı tam bir sinir harbi içerisinde yapmıştım.Kızımın kıskançlık krizlerinin tutması o bebek benim senin değil ayaklarını bırak o benimmm diye kendini yerden yere atması bu olayları gören annane ve dedeninde sinirlerinin bozulması :)


Benim herşeyi bırakıp anne ve babamı evlerine göndermem nilciğimi ikna edemeyip kızımı uyutup gecenin bir yarısı devam ettiğim maceram.........Nasıl unuturum :)


Ama sabah gözlerini ilk açtığı zaman nilciğim pastan hazır dediğimde yataktan kalkıp koşup dolabı açtığında yüzündeki ifade mutluluk herşeye değerdi :)


Şimdi düşünüyorumda keşke şeker hamurunu o zaman deneseydim ama cesaret edemedim, internetten araştırıp lokumla elbisesini kaplayıp pastayı yapabilmiştim ....













Hiç yorum yok: