28 Nisan 2010 Çarşamba

Ben Ten Alien Force Pasta



Arkadaşım Sinem oğlunun doğum günü pastasını benim yapmamı istedi, bende seve seve kabul ettim.



Tabiki tercihi ben ten alien force internette aradım taradım aklıma yatan birşey çıkmadı.

Bende en beğendiğim resmi seçip bastırmak için esra hanımdan yardım istedim, fakat o güzel bir nedenden dolayı ara verdiği için bana bal pastanın sahibi Oya hanımın yardımcı olabileceğini söyledi ve telefonunu vedi..

Biraz çekinerek Oya hanımı aradım fakat o kadar içten açtı ki telefonu istediğimi anlattım hemen yardımcı olacağını söyledi :)

Büyük bir pasta ve kesimi kolay olması için dikörten bir borcamda yaptım  2 adet kakaolu pandispanya pişirdim iki gece önceden kesinlikle 1 gece dolapta bekleyince daha lezzetli ve daha kolay şekil veriliyor.

İçi vanilyalı pastacı kreması ve bol çikolata parçalarından oluştu.

Daha sonra eşimin yardımıyla pastanın üstüne yapılıcaklara karar verdik ve sabaha karşı pastamı bitirebildim.

Sabah ilk iş eşim fotograflarını çekti işe gelir gelmez oya hanıma mail attım bana hemen cevabı geldi :)

Pastamı çok beğendiğini izin verirsem fotografları arşivine ekleyeceğini söyledi.

Bendeee memnuniyetle dedim ve geçen hafta  yine aynı incelikle telefon açıp pastanın bir örneğini yapacağını söyledi sitesinde fotoğrafı görmeyi merakla bekliyorum...

Pastayı kızımla birlikte okula götürdük, o kadar çok çocuğun tepkisini ilk defa gördüm ve inanın o mutluluk hiç birşeye değişmez.

Yağız pastayı beğenmezsem seneye vijdan'a sipariş vermem demiş  :) Allahtan beğenisini kazandım...

Nice mutlu yıllara Yağız....

Hiç yorum yok: