22 Nisan 2010 Perşembe

Hello Kityy ve Şimşek Mcqueen Pasta


Ege ve Eda bizim şeker ikizlerimiz çokk önceden seçmişlerdi pastalarını ...
Ege tabikii evde tüm oyuncakları bulunan şimşek mcqueen istedi.
Eda kittyli pasta olmasını istedi.Nasıl bir pastayla karşılaşaklarını bilmiyorlardı.
Arabayı daha önce yapmıştım ama kittyy ilk defa olacağı için hiç pasta resmi göstermedim sonradan mutsuz olmalarına dayanamam..



Doğum günleri akşam olacağı için iki pastanın kaplamasını eşimin zoruyla son anda anca bitirdim.
Dur şuraya bir çiçek ekliyeyim, aklıma birşey daha geldi  acaba buda mı olsa şeklinde bir sürüü sesli konuşmalardan bunalan eşim pastalarımı elimden aldı.

Nilcik bir tarafta hadiii anne geç kaldık, daha beni hazırlamadın, doğumgünü bitecek diye dertlere düştüğü için
hemen toparlandık :)

Son anda fotograf çektiğimiz için pek iyi çıkmadılar...

Yelizciğimide merakla beklettik e iki çocuk bir taraftan ege bir taraftan eda pastalarını merak ettikleri için bizim gelmemizi sabırsızlıkla beklediler.....

Allaha şükür yetiştirdim...Nice uzun mutlu yıllara canlarım iyiki varsınız siz ne zaman 4 oldunuz :)

Hiç yorum yok: