7 Ocak 2011 Cuma

Mutlu Yıllar




Ah 2011 ne hayallerim vardı ...
İş yoğunluğum her şeyi alt üst etti..
Yeni yılın ilk günü enfeksiyon nedeniyle  hastanelik olmam.
Nilimin ben iyileşmeden hastalanması...
Bizim için hastalıklı başladı yeni yılın ilk günleri..
Yinede şükrediyorum Allah beterinden saklasın....
İşyerindeki yoğunluğa rağmen elimdekilerle etrafımızı süslemiştim :)
Bahçemizde küçük bir ormanımız var çam ağaçlarından oluşuyor :)
Kesinlikle bir ara bahçemizin fotograflarını çekmeliyim...
Eminim şaşıracaksınız :)

Herkese sağlıklı çokk güzel mutlu bir yıl diliyorum ....
Tüm hayallerinizin gerçekleşmesi dileğiyle..

4 yorum:

mine dedi ki...

hepsi gelip geçer ciddi birşey olmadıktan sonra ama minik ormanı merak ettim doğrusu

dokuzuncubulut dedi ki...

Çok geçmiş olsun sevgili Vijdan. Ama bu kadar yorgunluk ve hastalıkla uğraşırken ne de güzel süslemişsin evini, çok hoşuma gitti:))
2011'de hastalıklardan uzak, mutluluk ve bolluk içinde herşeyin gönlünce olması dileğiyle...
Sevgiler.

Zeynep'in Evi dedi ki...

çok geçmiş olsun..sağlığımız olmadı mı herşey nekadar zor..elma soymak bile..
birde şu bahçe fotoğraflarını ben çok merak ettim:)

Vijdan dedi ki...

Mineciğim kesinlikle hastanelerde geçirilen zamandan sonra daha da çok şükrettim..
Hepsi zamanla geçiyor..
Minik ormanda bir ara at bile vardı :))Neyse artık normale döndük kaz,tavuk,koyun,tavşan :)

Teşekkürler dokuzuncu bulut allaha şükür geçti ilaçlara devam :)
Evimi iş yerimi etrafımı bir şekilde azda olsa renklendirdim..
İşyerindeki teyzemiz strafordan yaptığım karları görünce şok geçirsede :)
Karlar uçuşarak herkesin yüzünü gülümsetti :)
Amin inşallah hep birlikte...

Zeynebim teşekkürler ..
Aynen kolum kanadım kırıldı..
Artık kendime geldim :))
Asıl tam senlik burası :)
Küçük suni bir göl içinde 15 kg yayınlar bile var :))
En kısa zamanda çekip yayınlayacağım..

Sevgiler