5 Mayıs 2011 Perşembe

Tavuklu Çorba

Yeni bir yazı yazana kadar hafta sonu geldi :)
Geçen hafta cuma Nil okuldan ateşli eve döndü..
Boğazlar şiş doktora gittik antibiyotik verdi.
Hiç yutkunamıyordu sadece su içebildi yavrum.
Cumartesi tavuk çorbası yapayım dedim.
Müge hanımın blogunda görmüştüm ..
Hemen denemesini yaptım.
Tarif için sizi Müge hanımın bloguna gönderiyorum.


Ben bütün tavuk but ile yaptım.
Bir tencereye tavuğun üstünü kapatacak kadar su koydum.
İçine top karabiber,tuz ,soğan ve havuç koyup haşladım.
Tarifteki gibi çorbamı pişirdim..
Üstüne sadece tereyağ yakmadım.
Hemen aklıma geldi balkonda çorbayı soğuturken bir kare çektim :)
Pazar sabahı 07:30 ben artık iyileştim yaşasın yutkunuyorum diye yatakta zıplıyordu  Nil :)
Bu demek oluyor ki çorba iyi geldi :))
Afiyet olsun...

Hiç yorum yok: