9 Mayıs 2011 Pazartesi

41 Kere Maşallah :)

Hafta sonu komşumuzun kızı Pelin için barbie pasta yaptım..
Daha önce Uğur Böceği ve Kitty pastaları yapmıştım.
Nil için ilk yaptığım pasta  barbie :)
Zaman nasıl geçiyor...
Kalan pandispanyalardan bu gün doğum günü olan eşim için..
Ayrıca çarşamba doğum günü olan erkek kardeşim için iki küçük pasta yaptık.
Kızım süsledi bende seyrettim..
İzlerken şükrettim hep..
Doğum günü için giyindiğinde allahım sen nasıl büyüdün dedim sarıldık  :)


Nasıl sessiz yaptık babamız duymasın diye :)


Pastamızın mumunu yakıp dayanamadık ve F1 yarışı seyreden eşime sürpriz yaptık :)

Canım 41 kere maşallah :)

Nice güzel yaşlara hep birlikte inşallahh ....

Seni çokkk seviyoruz :)

6 yorum:

mine dedi ki...

zaman çok çabuk geçiyor güzel geçsin diyelim herdaim sevgiler...

Vijdan dedi ki...

İnşallah Mineciğimm :)
Sağlıkla huzurla nice güzel yıllara inşallah :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

canım huzur eksik olmasın yuvanızdan..ellerinize sağlık birde:)

İkiz Annesi dedi ki...

Eşinizin doğum günü kutlu olsun.Pasta çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.
Gerçekten de zaman ne kadar çabuk geçiyor..

Cafe Pepela dedi ki...

Vijdan'cığım, neler neler yapmışsın yine böyle :)

MaşaAllah subhanAllah, ellerine sağlık...

Babacığınızla birlikte, nice güzel senelere inşaAllah.

( Bu arada biz de F1 delisiyiz :))

Kalbi sevgi ve selamlarımla

Vijdan dedi ki...

Canım Pepelam çokk teşekkürler :)

Aminn inşallah canım :)

Sorma canım bir çıt bile çıkmıyor evde yarış varken :)

Sevgiler